zondag 16 november 2014

Trui met snaps (svdhz2)

Dat tweede boek, oh ja dat tweede boek. Het eerste zijn kaftje toont sporen van intensief gebruik. Het tweede boek, kreeg ik gesigneerd en koester is daarom wat beter in mijn kast. Toch zal ook dat boekje intensief gebruikt worden.

Project 1 is een kleedje dat ik knipte
Project 2 de trui met knopen en die naaide ik als eerste.  Het is een gemakkelijk en snel klaar project. 
Ik koos voor het kleinste maatje voor aure.

De blauwe stof is punta di Roma met een beetje blink,
De stof met fietsjes is van polytex. Ik knipte hier ook een lotta uit voor aure, maar das voor later...
De kamsnaps zijn roze hartjes met een zilveren bloemetje eronder.

Tips om een actieve 2 jarige te laten stilzitten of stilstaan zijn welkom...










Geen opmerkingen:

Een reactie posten