zaterdag 29 november 2014

appelen en peren en zo

We deden ook eens iets voor onszelf (ahum)

Het boek van zo geknipt 2 werd al uitvoerig bekeken en belezen maar echt iets uit gemaakt heb ik nog niet. Reden : het ziet er altijd zo complex uit, maar wel mooi ;-) 
Er liggen nog 2 kleinere projectjes geknipt op wacht maar deze maakte ik dus nu al.

Het model voor appelen en peren is eigenlijk best wel goed te doen. Het uittekenen is nog leuk en je hebt echt het gevoel dat je zelf Iets tekent en ontwerpt.

Ik koos ondanks advies toch voor gewone tricot en geen naadband. Ik hou niet zo van stijve boordjes en dat is de enige reden die ik kan opgeven voor mijn tegendraadsheid.

Het ineen zetten lukte aardig en ik moest niet tornen. Helemaal het uitvoeringsplan volgen is mss lichtelijk overdreven als je mijn stappenplan er op na zou houden, maar kom. We did it!!

Resultaat 

En in de spiegel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten