maandag 28 oktober 2013

Bakugans en zo(on)

Het is vakantie en er waren goede rapporten.  Juij! Joepie en dikke dikke duim.
De 1 al met meer vingers in de neus dan de andere maar inzet wordt hoe dan ook beloond.

Alexander mocht zijn collectie Bakugans uitbreiden want dat wilde hij al zo lang. Er lagen nog wat "dreamenland" (ref. Anais) bons in de schuif dus iedereen content.

Iets minder is, dat die Bakugans overal lijken op te doemen. In de keuken, achter de zetel (of eronder), onder (of achter) je voeten, in de mondjes van de minder groten onder ons, met het nodige gemopper van doen...

Tijd voor actie! Aangezien mijn voorraad Tupperware potjes al werd gebruikt voor knikkers, accessoires van het poppenhuis en kleine prullen van de playmobil, moest ik wat anders verzinnen.

Op het blog van eloleo vond ik wel een tof idee voor een zakje.
Schijnt voor beginners te zijn maar toch begon ik eraan met de nodige terughoudendheid. Wat uiteindelijk voor niets nodig was :-)
En hop chop, super snel kwam dit vanonder mijn machien 



Alexander mocht kiezen van stofjes dus werd het 1 van little darling (voering) en 1 van de camelot cotton collectie 

Helaas geen foto met de Bakugans want die werden "vergeten" ergens bij oma in een rondslingerende bui. Oh verassing ;-)



2 opmerkingen:

  1. Leuk tasje ... Ik heb voor de jongste ook eentje gemaakt nu sleept ze al haar rommel erin mee en ligt er minder' op de vloer ... Missie geslaagd

    BeantwoordenVerwijderen