zaterdag 21 december 2013

Vinkenhemd

IKerst staat op de menu. Niet zozeer koken want zoals elk jaar is er gourmet :-)
Kindjes vinden dit reuzeleuk en het is altijd keigezellig.

Kerstdag zelf is bij mijn schoonouders en behalve dress up moeten we niets doen.
Maareuh laat die dress up nu net een probleem zijn.

Al een tijdje terug alles overgetekend en uitgeknipt maar nog niets genaaid.

Het worden dus vinkenhemdjes voor mijn zonen!
Zoon 1 stond op het eerste to do stipje dus verzamelde ik al mijn energie (al gezegd dat ik ziek ben en koorts heb, hmm bij deze) en startte de pfaff expression 

Hence : the result

Met kraagstaander met schouderplatstukken met mouwsplitten en weet ik nog wat.
Het ging vlotter dan verwacht (gehoopt).
Knoopjes moeten er nog op en het Was toch denkwerk wat het doorlopen vh patroon betrof, maar kom... Ik ben tevreden.


Stof : Robert kaufman (finoxinxfondo.be)
Patroon : la maison victor, vinkenhemd 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten