maandag 9 december 2013

Rollercoaster à la "moi"

Vandaag op het menu.... Voorbereiding kerstmarkt van deze zondag. Wou het toeval nu net dat zoon 2 plotsklaps dit weekend broodnodig uit al zijn dikkere winterbroeken moest groeien.
Met dank aan zoon 1 zijn zorgzaam gedrag, noppes meer 1 de kast.

Allé, de niets van de vrouwen hé, je weet wel, er is niets (nul, zero, noppes) en niets.
Ja toch dames... You understand.

Dus, ideale moment om de rollercoaster uit te testen uit home made minicouture. Nu moet ik zeggen dat ik de uitleg niet altijd zo super vind (had ik bij de bumblebee ook) dus een gewaarschuwd naaister is er twee waard :-)
Een kleine voorstudie bracht "raad", al is dit exemplaar nog voor verbetering vatbaar.

Matig tevreden maar meer dan draagbaar :-) ohja, het ding moet nog voorzien worden van een date met mijn calor stoomhulpje...
De boordband werd met opzet zo smal gemaakt omwille van tengere leentjes (bij mijn zoon, niet bij mij neen, helaas) en ik hou niet zo van knoopsgatelastiek ;-)


Stof van chez moi (www.finoxinxfondo.be)

Elk apart en allen samen  wens ik jullie een goeden avond, slaapwel, sweet dreams...zzzzz


Geen opmerkingen:

Een reactie posten