vrijdag 31 oktober 2014

Lars

Heb niet zoveel te vertellen over mijn lars.
het is een patroon dat ik heb geknipt en in de kast heb laten liggen.  de durf ontbrak me. ondanks de manteltjes die ik reeds maakte voor de meisjes, wilde ik deze precies niet beginnen.  Toen ik zag dat het kappatroon uitkwam, moest ik gewoon aan de slag.

Hoeft de linkt nog een keertje? ok, hier komt ie dan.

het is geen gemakkelijk patroon vind ik zelf en zou het graag nog eens hermaken samen met iemand. sommige delen heb ik toch een tweetal keren moeten tornen en sommige delen zijn gewoon tot op vandaag verkeerd. Niet giga megalomanisch verkeerd, maar je weet het en je ziet het als je het weet...blèèh. Ben nochtans geen beginner, maar kijk, hij is en draagbaar en de omstaanders zien de fout niet lol, dus! de maat die ik nam is 134 en hij is voor mijn 2de zoon Aaron. Vind hem niet al te ruim, ofwel is die nummer 2 weer stiekem keifel gegroeid. mijn moederhart houdt het op optie 1 ;-)

buitenstof is donkerblauwe wol (koekepeertje), de binnenkant is velours (van mij bij), paspel oranje.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten