maandag 28 april 2014

Julia sweater - companie m.

Ik deed ook een keertje mee met een wedstrijdje naaien. De eerste keer moet ik bekennen, maar dit meer omdat ik de Julia sweater super vind!! Niet geselecteerd maar niet minder vereerd met een deelname-vermelding ;-)
Love it! En doe zeker nog wel eens mee... Ooit ;-)

"niet teveel woorden" dat was de boodschap. Geen (of toch niet zo heel veel) woorden maar beelden : getiteld : Julia x 6

De eerste Julia sweater die ik maakte was voor het jongste exemplaar hier in huis namelijk AURE, deel 2 van de "evil-twins". Het basic patroon met kraagje. Ja het staat in het midden en neen dit
is geen fout, maar een noodzakelijke correctie na een namiddagje hoekjes kauwen en een grijs kraagje tot gevolg ;-) leve de doorkomende tandjes!




Nummer 2 was logischer wijzer voor de oudste dochter, Anaïs en dit omdat ik om 1 of andere reden altijd naai voor dochter 2. Anaïs is 6 en de krulletjes weerspiegelen haar karakter.
Haar Julia is gemaakt van een erg dunne gebreide stof. Is echt een zomertrui of zoiets voor over een bikini of badpak in de zomer :-)
waterproof! ook schoolproof want al gedoopt op de speelplaats ;-)

Dochter 2, Alyzée, Zeetje voor de vrienden…. couldn't care less!!  Maar zoon 2 wou persé een Julia met Dino's maar wou niet op de foto. hm hm….die zie je in de groepsfoto een beetje verder onderaan. voilà : julia 3, ook voor jongens. Tricot, met gewoon halsboordje en gebreide boordstof in streepekes.

Dochter 2 moest en zou een Julia krijgen (mama's tsss) en dat kreeg ze dan ook, volgen jullie nog? Julia 4 dus :-)  uit zelfgekozen stof: "London Girl" voor Zee preparé.


en OH het enthousiasme voor de foto ;-) want zeg nu zelf, een spelletje voetbal mag toch niet onderbroken worden. Paasfun op z'n best.

Dan een specialleke uit Viscose met een kleine aanpassing, een kap. De buidelzak zit hier ook in verwerkt. 


Fotomodel van dienst wegens gebrek aan meiden : oudste zoon Alexander : Julia 5, maatje 128 maar de foto is voor het eten genomen zodat hij er nog nipt in kon worden gewrongen ;-)

en dan nog julia 6 (denk ik, ben de tel kwijt): voor mijn mini Arne!gewoon kraagje en visjes tricot.


nog een keertje alle 6 op een rij

the evil ones...





en nummer 2, 3 4 en 6 :-) (kinderen dan wel te verstaan)






en dan nog 1 van mijn 2 stoere oudste broers….verlegen dino Aaron, zebra alexander en een arm anaïs :-p



Geen opmerkingen:

Een reactie posten