vrijdag 8 november 2013

Een kleedje en een bloes

Mij ontbreekt het aan inspiratie momenteel dus geen superduper titel en wellicht nog een ondermaatser blogje maar kom, we like to share 

Vandaag op het programma : bloes uit laatste Ottobre samen met de overgooier van op pagina 2 (dus nummertje 20 en 21 :-))...)
De mouwen liet ik achterwege, vond ze deze lente niet mooi op de Filou kleedjes dus nu preventief verwijderd.

Knoopjes werden kamsnaps

Sierstiksel paspel...

Lock en naaimachine werkten zo mooi samen en dit was het resultaat...



De aan- versie. Hou in gedachten dat ons nummer 2 echt dun is... 



Stof: www.finoxinxfondo.be !! Nog steeds 10% op tricot met code "tricot" en gratis verzending ;-)
Lillestof - bora
Ribfluweel - frau tulpe
Paspel - elastisch geel

Model : Ottobre
Fotomodel : ananiesje (ik quote de kleine zus, aka zeetje)

Nog snel een koekepeertje meegepikt en Nicky velours gescoord. Hmmm zie alweer potentieel. Thx om ze voor me mee te brengen ;-)

Maandag mijn eigen fino in Fondo homeparty met TRICOT heapsss of tricot!!
Iedereen welkom


Geen opmerkingen:

Een reactie posten