maandag 30 september 2013

Het eerste naaisel NIEt voor de kinderen


Yip, het moest er ooit van komen. Waarom ik het ben blijven uitstellen dat weet ik niet.  misschien omdat kinderen sneller iets leuk vinden, of omdat ik in de winkel steeds tricots en katoentjes kocht met hartjes, vlindertjes en andere sprookjesachtige wezens.
Nu ben ik niet de dapperste onder de Vlamingen (kuch) en daarom wachtte ik wellicht geduldig af tot ik iets vond dat mij wel draagbaar leek voor de +30jarigen.

alrighty!

deze morgen kwam de postbode met een nieuwe lading sjiekebielestuff en jaja, er zat zowaar iets tussen dat ik wel voor mezelf zou kunnen gebruiken.

wat te maken, oh wat te maken.
so much to do, so little time.
Het nieuwe singer boek ligt hier toch maar te liggen, brandt mijn ogen uit en verhindert me soms te slapen, gewoon omdat ik wil verderbladeren en ik die stolplooirok nu toch wel heeeeeeeel mooi vind, heb ik mij eraan gewaagd, toegegeven aan het Singer boek. poging 1 is aanvaardbaar en voor veel verbetering vatbaar, maar we leren verder.
Toch is het draagbaar vind ik en met een zonnetje als vandaag...spot on!...

1 opmerking: