maandag 5 oktober 2015

Herfst...ook bij Framalo


Framalo, wie kent ze ondertussen niet?
De winkel overtreft de webshop ruimschoots en ik ga er toch af en toe langs om eens te piepen, een workshop te volgen of gewoon het 1 en het ander op te pikken dat ik online bestelde.

Graag deed ik mee aan haar blogtour al was het dit weekend toch iets pittiger qua planning dan verwacht.  Onze nieuwe nichtje en de duizend raglans die geknipt lagen en zeurende kindergezichtjes zaten er ongetwijfeld voor wat tussen.

Soit, ik wist welk kleedje ik ging maken en het patroon was reeds geknipt (oef).  De stof, was voor mij een verrassing.  Graag wou ik wat anders dan anders en dus werd het deze magnifique stof.
Het straalt herfst uit op en top, ze is zacht en supergemakkelijk te naaien.

Het kleedje dat ik naaide was opnieuw een Ileana met gouden paspel en gouden biais en een halve cirkelrok.  
mijn model is naar school op deze maandag en dus zal ik rond de avond nog een extra fototje plaatsen met haar erin, maar toch ben ik al heeeeel blij met het resultaat en weet ik dat zij dat ook zal zijn!








Voor wie het nu juist is? Awel, we twijfelen
Nog steeds :-)






Wie ook dit heerlijke stofje wil verwerken....check de website!!!
en met de code Herfst, krijgen jullie er nog een extra korting bovenop.


Dank u Veerle!

3 opmerkingen:

  1. zalige stof en prachtige creatie!!
    Ik ben blij dat ik je blog, via deze weg, heb ontdekt. Je hebt een volgertje bij

    BeantwoordenVerwijderen